اگر نگاهی به آمار تصادفات ناشی از خرابی تایر بیندازیم به اهمیت انتخاب تایر و لاستیک مناسب بیشتر پی می بریم. آن وقت دیگر دل کندن از لاستیک هایی که به تازگی عوض کردیم اما متناسب با فصل نبوده و یا در کل مناسب نیستند برایمان سخت نخواهد بود. این مطلب به شما کمک می کند تا بین انواع لاستیک ها سردرگم نشوید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. 

کلیک- در ادامه از انواع لاستیک ها و ویژگی های آن ها صحبت می کنیم. چهارفصل تایرهای مسافرتی این نوع از لاستیک ‌ها، لاستیک ‌های اصلی چهار فصل است که دوام زیادی دارند و احساس راحتی را در حین رانندگی به شما می رسانند.

 لاستیک‌ های چهار فصل تورینگ و گرند تورینگ هندلینگ بهتری دارند و سر و صدای کمتری ایجاد می ‌کنند. لاستیک های چهار فصل با علامت M+S مشخص می ‌شود که این علامت خلاصه شده کلمه‌ های گل و برف است.

 راهنمای انتخاب لاستیک مناسب خودرو تایرهای با عملکرد بالا کسانی که کشش بیشتر را در هر نوع آب و هوایی از لاستیک خود انتظار دارند بهتر است مدل ‌هایی را انتخاب کنند که عملکرد بالایی را نسبت به لاستیک‌ های مسافرتی چهار فصل دارند.

 ترکیبات ویژه لاستیک‌ های با عملکرد بالا، انعطاف‌ پذیری لاستیک را در آب ‌و هوای سرد حفظ می ‌کند و در سخت ‌ترین شرایط لاستیک را چسبنده نگه می دارد.

 راهنمای انتخاب لاستیک مناسب خودرو تایر هایی با عملکرد فوق ‌العاده این لاستیک ‌ها مثل لاستیک ‌های با کارایی بالا هستند. تفاوتش با آن ها در این است که برای سرعت ‌های بالاتر طراحی ‌شده ‌اند. 

این لاستیک ‌ها رطوبت را منتقل می ‌کنند تا با کشش بهتری که دارند در شرایط برف و یخبندان عملکرد بهتری داشته باشند. تایر های مناسب برای تمام شرایط آب ‌و هوایی بهترین لاستیک ‌های چهار فصل این لاستیک ‌ها هستند و به هر نوع لاستیک چهار فصل دیگر برتری دارند. این لاستیک ها به دلیل داشتن نماد دانه برف و کوه، صلاحیت خود را در شرایط برف شدید نشان می‌ دهند.

 البته اگر به دنبال کارایی بهتری در برف هستید گزینه بهتر برای خودرو شما لاستیک ‌های زمستانی است. در شرایط آب ‌و هوای گرم نیز این لاستیک ‌ها الگویی مناسب دارند اما بی ‌نقص نیستند. اما در صورتی که لاستیکی با دوام با سر و صدای کمتری را می خواهید این لاستیک ‌ها مناسب شما نیستند و بهتر است گزینه های دیگر را بررسی کنید.

 تابستانی تایر های گرندتورینگ تایرهای تورینگ و گرند تورینگ تابستانی به هیچ عنوان مناسب رانندگی در شرایط برف و یخ نیستند اما در شرایط جاده ای خشک هندلینگ بهتری ایجاد می‌ کند و از لاستیک ‌های تابستانی دیگر سر و صدایی کمتری دارند. راهنمای انتخاب لاستیک مناسب خودرو تایرهای با عملکرد بالا این لاستیک‌ ها از لاستیک‌ های تورینگ تابستانی معروف هندلینگ بهتری ایجاد می‌ کنند و فرمان پذیرترند. 

اما نسبت به دیگر لاستیک‌ ها این نوع زودتر فرسوده می ‌شوند و می ‌توانند سخت‌ تر و پرسر و صداتر باشند و راحتی کمتری داشته باشند. تایر های با عملکرد فوق‌العاده این نوع تایر ها بهترین عملکرد را در بین هم ‌رده‌ های خود دارند و در آب و هوای گرم، چسبندگی و فرمان پذیری فوق ‌العاده ‌ای دارند. اما بسیار سخت و پر سر و صدا هستند و زودتر از لاستیک ‌های تابستانی دیگر فرسوده می‌ شوند. 

ماشین‌ های اسپرت معمولاً از این لاستیک ‌ها استفاده می ‌کنند. حتی فراتر از این تایرها، اران می ‌توانند از میان تایر های تابستانی، تایر های مکس و اکس ‌تریم را انتخاب کنند که چسبندگی و پاسخ دلخواه هر راننده ای را ایجاد می کنند. راهنمای انتخاب لاستیک مناسب خودرو زمستانی تایر های بدون میخ این لاستیک‌ ها، رایج ترین لاستیک‌ های زمستانی هستند و در جاده‌ های لغزنده چسبندگی خود را نشان می ‌دهند.

 آج این تایرها الگوی خاصی دارد که باعث خرد شدن تکه‌ های یخ و برف و ریختن لجن و برف آر لاستیک می ‌شود که در نهایت با سطح بیشتری که در اختیار لاستیک قرار می‌ دهد کشش بیشتری در آب‌ و هوای سرد ایجاد می ‌کند. این لاستیک‌ ها در آب هوای گرم و مرطوب نسبت به دیگر لاستیک‌ های زمستانی هندلینگ پایین ‌تری دارد. 

راهنمای انتخاب لاستیک خودرو 

تایر های میخ دار این نوع از لاستیک ‌های زمستانی از ترکیب مشابه لاستیک‌ های بدون میخ استفاده می ‌کند اما این نوع می ‌تواند با میخ‌ های فلزی همراه باشد. استفاده از این نوع لاستیک در بعضی از مناطق به دلیل خراب بودن جاده غیر قانونی است. رانندگی با این لاستیک‌ ها در شرایط تگرگ، یخ مرطوب، انجماد و زمستان شدید بسیار مطلوب است.

اکثر مردم لاستیک های تمام فصل را اری می کنند زیرا هم ارزان تر است و هم کاربردی تر و لازم نیست برای تابستان و زمستان مجموعه لاستیک های جداگانه داشته باشند. لاستیک های تمام فصل کارایی و کیفیت خوبی دارند. اما هیچ وقت در بخش های مختلف ایده آل نیستند. 

لاستیک های تابستانه عملکرد خوبی برای فرمان پذیری و ترمز در جاده های خشک و مرطوب دارند اما اصلا بدرد جاده های لغزنده و برفی نمی خورند. 

لاستیک های زمستانی برند های عالی و معروفی برای جاده های برفی و لغزنده می باشند اما در جاده های خشک و مرطوب فقط بدرد ترمز گرفتن می خورند. در هر نوع از تایر ها در بخش های مختلف عملکرد های متنوعی وجود دارد که برای شما در نمودار زیر آن ها را آماده کرده ایم. همانطور که مشاهده می کنید هیچکدام از تایر ها در تمامی موارد عالی نیست. پس برای این که بتوانید بهترین لاستیک را برای خودرو خود انتخاب کنید، سه مرحله زیر را دنبال کنید.

این دسته از تایر ها بیشتر در دونوع S و T speed rating می باشند که نشان دهنده حداکثر سرعت برای لاستیک ها می باشد. برای S حداکثر سرعت حدود ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و برای T حدود ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می باشد. این لاستیک ها انتخاب خوبی برای سفر های طولانی و خودرو های معمولی و شاسی بلند می باشند.


روش های زندگی بهتر و کسب درآمد لاستیک ,تایر ,دارند ,لاستیک‌ ,عملکرد ,‌های ,لاستیک ‌های ,لاستیک مناسب ,مناسب خودرو ,انتخاب لاستیک ,‌های زمستانی ,انتخاب لاستیک مناسب ,لاستیک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله زندگی خرید کاشی ارزان قیمت markazbearing پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تب سنج عکس و فیلم سکسی, sex, sexy , porn